Pudding chia z płatkami owsianymi i owocami

Moje ulubione śniadanie przez ostatnie 2 tygodnie. Przygotowuję je dzień wcześniej wieczorem, dzięki temu mogę pospać aż do 5:30, zjeść w 10 minut i biec do pracy 🙂 Daje dużo siły na cały poranek, po takim śniadaniu robię się głodna dopiero po 4 godzinach. Dzięki owocom nie mam też później ochoty na słodycze…zazwyczaj 😀 Generalnie nasze polskie siemie lnianie ma o wiele lepsze właściwości niż szałwia hiszpańska, ale warto spróbować czegoś nowego 🙂 
 
 
Składniki na 1 porcję:
  • 150 g jogurtu naturalnego lub greckiego
  • 15 g nasion chia
  • 15 g płatków owsianych
  • 100 g owoców o niskim indeksie glikemicznym np. truskawki, nektarynki, brzoskwinie 
Jogurt mieszamy z nasionami i przekładamy do pojemnika, posypujemy płatkami owsianymi. Jogurt odstawiamy do lodówki na całą noc. Płatki wsypuję wieczorem dlatego, że smakuje mi go są miękkie. Możecie równie dobrze posypać nimi jogurt tuż przed zjedzeniem. Kroimy owoce i rozkoszujemy się pożywnym śniadaniem.
Smacznego 🙂 
 

 



Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *